Korsningsföl prissättning

SmultronsLimana

Trådstartare
Hej! Har ett varmblodssto som blev tjuvbetäckt av en arabhingst (icke godkänd) i somras, fölet ska säljas men jag vet inte vad jag ska sätta för pris i annonsen.
Så vad tror ni, vad är ett rimligt pris?
 
Jag hade nog prissatt den för 10 000 "förhandlingsbart pris" och ev givit bort den om magkänslan känns rätt om någon är intresserad. Ev. begärt upp till 5000kr för att täcka lite omkostnader

Tror ett sådant föl kan vara svårt att sälja, samtidigt vill man ju ändå att den hamnar hos nån vettig
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 976
Senast: bettysmatte
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 534
Senast: mars
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 884
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp