Korsstygn?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Alvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 261
A

Alvin

Jag har fått ett sådant sug på att sy korsstygn, problemet är bara att här i stan har jag inte funnit någon butik som säljer hela "kitt" med tyg, ritning, nål och tråd. Är det någon som vet om det finns ngn nätshop som säljer korsstygnskitt med roliga motiv eller om det finns ngn affärskedja som säljer?

Sv: Korsstygn?

kolla tradera ! där säljer dom massor av sådana kitt och till en bråkdel av priset du får betala på "riktigt".

Sv: Korsstygn?

jag brukar köpa från ett ställe som heter ditt broderi eller nåt liknande. Googla :idea:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 158
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 352
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 026
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka