Kort fråga: Hade ni ätit...

Sv: Kort fråga: Hade ni ätit...

Japp, min mat glöms ofta bort över natten tex lasagne mm. Aldrig blivit dålig av att äta det dagen efter =)

Nej, jag hade gått hungrig istället om det inte fanns något annat.

Det är som så att är den dålig smakar den dåligt. Köttfärsrätt däremot hade jag sagt nej.

Japp, förutsatt att den stått någorlunda täckt så inga äckliga flugor kommit åt den

KL

Bara nyfiken - ni som säger nej, vilka hälsofarliga bakterier i potatis, grädde och lök anser ni får så snabb tillväxt över natten vid den här årstiden?

Liknande trådar

Mat Vi lagade lax igår, som vi såklart glömde framme under natten. Den har stått i burk med lock på. Kan man äta den även idag eller är det... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 784
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
734
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Köpte en ansiktskräm med kort datum i november, sista dec -24 gick den ut. Det står inget datum på burken och det är en sån som man inte... 2
Svar
20
· Visningar
930
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025