Körutrustning + "vagnar" i Falsterbo????

Fahlis

Trådstartare
Någon som vet om det brukar/kommer att finnas utställare som säljer körutrustning samt vagnar/rockarder/sulkys på Falsterbo-veckan??? Eller någon annan tävling i/runt Skåne i sommar som har detta?:confused:

Sv: Körutrustning + "vagnar" i Falsterbo????

enligt utställarlistan finns det inga. Möjligtvis p o d ridsport/gårdsbutiken. De säljer börjes vagnar plus globus vagnar.

I kristianstad finns det eqqus driving och flyinge säljer fina vagnar.

Du har ju Troed Hansson som tillverkar bra vagnar, även för de högre klasserna. PM:ar dig hans nummer.

Tack för svaren! Då riktar jag in mig på att hitta lämplig vagn/rockard via nätet/butik/tillverkare istället! Ska ringa Troed o höra vad han har att erbjuda.(:bow: Shetlandskusk!)
:confused:Hittade en beg. Troed "inkörningsvagn" (9500:-) + en beg. drive out-rockard(11500:-) på nätet. Båda ca. 1 år gamla. Är det rimliga priser, eller? Vilken hade ni satsat på?

Svårt att säga när man inte sett någon av dem, men rent spontant så skulle jag säga Drive Out för jag tycker att deras vagnar rent utseendemässigt är bättre. Kvalitén vet jag inget om.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 942
Senast: ako
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 647
Senast: manda
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 178
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka