Bukefalos 28 år!

Kostnad på GROOV?

Sv: Kostnad på GROOV?

Hejsan!

Priset på Groov, kan skilja sig på vart i landet du köper det.. Detta pga av frakterna (vi bor tyvärr i ett ganska avlångt land har jag märkt...:( ).
 
Sv: Kostnad på GROOV?

Men runt 5-6kr/kg kostar det väl iaf. Kanske ännu mer i storstadsområdena?
 
Sv: Kostnad på GROOV?

Äsch, vilka frågor du ställer:o ;) . TROR minsann att det är 30 kg vill jag minnas, nästan rätt säker på det tom:D
 
Senast ändrad:
Sv: Kostnad på GROOV?

På Granngården här i Karlstad betalar vi 271 kr för Krafft pluss grön och det är 30 kg. Min islandshäst gick på Groov 125 i våras, då betalade jag 168 kr. /Linda
 
Sv: Kostnad på GROOV?

Ring din lokala återförsäljare.. Det skiljer på priserna beroende på vart du bor...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Är intresserad av hur ni gör med era ponnysar som inte går på 24 t-bete. Jag har mina på gräs ca 1 t om dagen, utöver detta får de hö; 3...
2
Svar
31
· Visningar
2 775
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 632
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Kort sagt har vi katastrofvärden på hösilaget, smrp på 29… 🤦🏻‍♀️ Vad ger man en liten welshponny för proteintillskott utan att det blir...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Amk
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp