aiquen Trådstartare 17 Okt 2005 #1 Är det bara för mig Buke krånglar ikväll? Tycks inte kunna posta några trådar...
R Revontuli 17 Okt 2005 #4 Sv: Krånglar? Grattis! Du postade en tråd om att inte kunna posta trådar! Annars, mitt buke fungerar inte heller som det ska. Överbelastning?
Sv: Krånglar? Grattis! Du postade en tråd om att inte kunna posta trådar! Annars, mitt buke fungerar inte heller som det ska. Överbelastning?
S Silverstol 17 Okt 2005 #7 Sv: Krånglar? Mitt var lite segt alldeles nyss, tog en jävla tid att komma in på buke. Men nu är det som vanligt ^^
Sv: Krånglar? Mitt var lite segt alldeles nyss, tog en jävla tid att komma in på buke. Men nu är det som vanligt ^^
aiquen Trådstartare 17 Okt 2005 #11 Sv: Krånglar? OMG, den här tråden skickade jag för en timme sedan och den syns först nu?!? Eller är det jag som är blind??? Undra hur många trådar jag skickat då så irriterat många gånger jag tryckt på skicka-knappen.
Sv: Krånglar? OMG, den här tråden skickade jag för en timme sedan och den syns först nu?!? Eller är det jag som är blind??? Undra hur många trådar jag skickat då så irriterat många gånger jag tryckt på skicka-knappen.
Saybia 17 Okt 2005 #13 Sv: Krånglar? Här går det periodvist segt som tuggummi... trodde det var fel på datorn min så jag håller på att scanna den..men det verkar vara buke som"spökar"
Sv: Krånglar? Här går det periodvist segt som tuggummi... trodde det var fel på datorn min så jag håller på att scanna den..men det verkar vara buke som"spökar"