Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kunde dom inte skickat en journalist som kan stava bättre? Det heter inte spenorna o det heter inte heller avling.Från https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/landets-finaste-kossa-heter-pasta - ljuver. Det handlar om Sveriges vackraste ko så jag antar de menar juver. Men upprepar ljuver så många gånger att man förstår att det är en "äkta" felstavning...
Han Allras VD har visst blivit anhållen för troslöshet mot huvudman...
Åh, hjälp, vad roligt!Det tar en stund innan den börjar värka. (om värktablett)
Blev tvungen att logga in för att dela denna.
Ovasätte
Såg just på The Body shops rea-sida att de uppmanar mig att "köp de här".
Är det en felstavning och det ska vara "det" eller är det en felskrivning av "dem"?
Fult är det i alla fall.
Intressant.
Kanske man menar "köp dessa"?
Fast antagligen inte?
Det är väl demonstrativt pronomen, inte ett personligt pronomen?Såg just på The Body shops rea-sida att de uppmanar mig att "köp de här".
Är det en felstavning och det ska vara "det" eller är det en felskrivning av "dem"?
Fult är det i alla fall.
Jag gillar mandel i mina fällor.Från en tråd nära dig, fråga till @dobbis angående hennes nya musfälla:
Vad gillar du fällan med?
Det är väl demonstrativt pronomen, inte ett personligt pronomen?
Som i "köp de här prylarna/krämerna/burkarna", men nerkortat.
Nej, om det var på en köp-knapp så låter det sämre.Jag tror faktiskt inte det. Rea-knappen om 50% rabatt med uppmaningen ”köp de här” och så ska man trycka.
Det KAN givetvis var så men omständigheterna i mailet bjöd inte till den tolkningen.