Kullar i vår/sommar

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 887
F

Fjunet

Vilka här får bebisar i vår/sommar?

Mina fåglar gör sig redo för häckning just nu så jag borde ha en unge den 19:e maj :)

Fåren de lammar för fullt just nu :) Vi fick tvillingar i tisdags, trillingar i onsdags och förmodligen är där en kull till imorrn bitti. 21an visade iaf att det nog var dags, vem vet- de kanske redan är ute? Lammlisar är bland det sötaste :love: man kan hitta :) Iaf den första månaden...

Ska antagligen para Diva och Sivert i juli. Men ingenting är säkert än, vi får se hur det blir om de utvecklas bra och håller sig friska! :)

min kaninhona har 7 småttingar nu. Och våra marsvin har bebisar som är rätt stora nu!! Det gick inte att länka direkt till bilden så jag länkar till sidan...

Syns dåligt

Mina marsvin ska ev ha ungar till slutet av maj elr början av juni..

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Bison
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: DarkInNight
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 378
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 519
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka