Kursat idag

Mysgrisen

Trådstartare
Idag har jag och mina kompisar på klubben haft en otroligt givande och rolig dag. Hela dagen har vi haft kurs med Maria hagström.

Väldigt många liljeholmens har tänts. Både när jag gick för henne och när mina kompisar gjorde det.

Så nu ska jag fixa ett litet lammskinn på snöre, för det älskade min annars måttligt föremålsintresserade hund att leka med! Han var helt galen på det!

Sv: Kursat idag

okaj :) tyckte jag kände igen namnet men jag hade nog fel.. vi ska på en speciel valpkurs eller någon klichkurs aja, tyckte hennes namn påminde om den som skulle hålla i den kursen men det var det nog ej :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka