• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Saagaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 798
Sv: Kvala?

Visst kan du det. Det bara resultatet i grundomgången som räknas så går det utmärkt att kvala i en CR-klass.

Jag fattade det som att hon skulle tävla, inte rida P&R. På tävling är där ju godkänd banbyggare och domare.

så då menar ni inte en vanlig enkel cr, utan en som är tex som alla L:D klasser är en cr på lokal nivå? (:

Åker du ut på "riktig" tävling kan du kvala oavsett om det är CR eller inte. Åker du iväg på en pay & ride måste där finnas en godkänd banbyggare och domare.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 547
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: fio
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka