Jamtland

Trådstartare
På lördag är det dax! Då ska shettisdamen kvala! :banana: Hon som aldrig ens gått ett lopp i sitt elva åriga liv, det här kan bli hur intressant som helst!

Jenny

Vad heter shettisen då? Vilken bana? Hoppas att det går bra! *håller tummarna* :bump:

Det är inte rättvist, jag säger bara det jag... DET ÄR INTE RÄTTVIST! :( :mad: :confused:

Jag åker ner med min vältränade shettis till Dannero för att kvala. Gissa vilken häst som får fång?!?! Jag bara undrar? Jag har fan inte gjort mej förtjänt av det här, och sannerligen inte lilla hästen heller!

Jenny

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: Lisen82
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 164
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
810
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka