Bukefalos 28 år!

Kvalitet på Alequi?

Jeps

Trådstartare
:)Någon som har ett träns från Alequi och kan säga något om kvaliteten på dem? Hur är de i storlek? Är efter ett träns med det nackstycket och priset var tilltalade.
 
Har inget själv men har hört att de ska vara bra av andra som har. Har schabrak därifrån som är väldigt fina i kvaliteten, men det säger ju inte så mycket om tränsen. ;)
 
Jag har ett kandar från Alequi och är jättenöjd. Har inte haft det jättelänge men har ett par tyglar till ett vanligt träns som jag har använt i ett par år och de är mjuka och smidiga, syns inte att de är använda knappt.
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
252
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Emiro
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Habina
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp