JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
På söndag finns det möjlighet att se hästsportens motsvarighet till triathlon, fälttävlan. Ryttare från hela Mellansverige ska tävla i...
Hästnyheter
I helgen drar utomhussäsongen i gång på allvar för ridsporten. Men arrangören Sundsvalls Fältrittklubb brottas med för torra ridplaner...
Hästnyheter
Dressyrlandslagets förbundskapten Bo Jenå har en plats kvar i VM-truppen. Här är kravet på VM-jagande Charlotte Haid-Bondergaard...
Dagbok
Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Du gör ju precis det jag beskriver nu, samtidigt som du helt missar poängen jag har skrivit. "man skyller på att man äter mängder med...
Anna-Bella
22 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 40 756
Allmänt
Scenföreställningar
Kultur I dag såg jag baletten Den store Gatsby på Det Kongelige Teater - Operaen i Köpenhamn.
Den store Gatsby hade världspremiär i Köpenhamn...
Dyngpeter
24 minuter sedan
Vi med egen gård/stall
Anläggning Jag tycker tvärt om, kör på alternativ 3 - två boxar! Det är ju som du säger rymliga mått till de storlekarna på hästar, och jag...
sorbifolia
5 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
15 minuter sedan
Svar: 686
Visningar: 60 435
Grenar