Kvasta stallgolvet eller inte?

Sv: Kvasta stallgolvet eller inte?

Gå en medelväg, inte för slätt och heller inte en massa mönster. Med djupa mönster blir det svårt att sopa rent och med slätt blir det för halt. Jag har prövat båda sorterna i stallet och föredrar en medelväg. Men det är min åsikt alla tycker olika!

Håller med Cabon. Vi sopade lite för mycket på vårt golv, och det är svårt att få rent nu...

Kvasta, absolut! Tänk på att golvet slits med tiden och även om mönstret är ganska markant från början, så blir det mindre med tiden. Ju mer mönster ju mindre halkrisk men mer svårsopat.

Nu är betongen på plats kvastad och klar! Äntligen. Ska införskaffa en riktigt bra sopborste :smirk: I helgen blir det mura av!

Skaffa en byggdammsugare :idea:
Akta kissemissarna bara :love:

Hur går det med murningen :confused: Klar snart :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
3 984
Senast: fio
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 836
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur