JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
- Kvinna bör förbjudas skaffa djur
(Värmlands Folkblad)
Åtalet om djurplågeri lades ner av åklagaren.
Trots det ska kvinnan förbjudas att skaffa och sköta djur även i fortsättningen.
Det föreslår miljö- och byggnadsnämnden i ett yttrande till länsstyrelsen.
http://www.vf.se/newvf/docs/visa.asp?textID=29026
Moderator
Hästmänniskan
Ur ridsport:
När en 33-årig man och en 19-årig kvinna flyttade från Halland till Södermanland i augusti förra året lämnade de kvar...
2
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
En man som under en period var verksam som ridinstruktör vid en ridklubb i Värmland åtalas för djurplågeri...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Någon insisterar på att ge pengar till en kvinna i Filipstad som betalning för en häst.
Nu polisanmäler hon den...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Under de senaste fyra åren har 119 fall där djur utnyttjas sexuellt upptäckts i Sverige.
Det visar en rapport...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Inväntar besök av svägerska med make som gör ett stopp hos oss på sin väg hem från sin 6-månaderstur i södra Europa i husbil. Är beredd...
Scata
1 minut sedan
Svar: 1 743
Visningar: 61 869
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Jag har lyssnat på alla låtar och har en del jag gillar men mycket hänger på framträdande för mig. Hittade en spotifylista som är...
sweep
8 minuter sedan
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Hur hittar du i avelsdata vilka uppfödare som regelmässigt gör BPH?
Det är mitt problem, när man inte redan är inne i rasen behöver...
Sassy
7 minuter sedan
Svar: 103
Visningar: 2 766
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Jaaaa???
När ni är så taskiga att ni placerar elfabackarna så tätt i skåpen att jag inte kan tränga mig in…
Var tycker du då jag ska...
IngelaH
55 minuter sedan
Svar: 596
Visningar: 31 317
Katt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...
Habina
29 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Polo och jag har tränat igen, och kul att känna att vi utvecklas! Vi red enkelslalom med bibehållen galopp och med byte på första och...
warg
37 minuter sedan
Svar: 682
Visningar: 60 301
Grenar