JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kvinna frias från djurskyddsbrott
Moderator
Sv: Kvinna frias från djurskyddsbrott
Fast gäller det fler än en häst som är magra finns det ju knappast några tveksamheter om att hästägaren är "skyldig"?!
Att en häst kan falla ur pga okunskap el sjukdom är en sak, men det är ju iprincip omöjligt att få fler hästar att bli magra om man inte missköter dem.
Dagbok
Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Hästnyheter
En kvinna i Enköping sålde en annan kvinnas häst. Nu har hon åtalats för bedrägeri mot köparen och förskingring mot hästägaren. ...
Hästnyheter
En kvinna i Enköpingstrakten hade en häst på foder och sålde den vidare. Nu har hon dömts i tingsrätten. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En kvinna i 60-årsåldern har frihetsberövats misstänkt för miljonsvindeln i Jokkmokk, bekräftar chefsåklagare Thomas Ennefors. ...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag ser inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska...
Nota
Alldeles nyss
Svar: 1 427
Visningar: 87 582
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
50 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 587
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
Idag kl 21:48
Svar: 1 931
Visningar: 187 511
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Aluminumskor är väldigt mjuka. Det är inte alla hästar som kan gå med dessa till vardags :)
Tora
12 minuter sedan
Svar: 1 532
Visningar: 120 984
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är egentligen mest en fördel för säljaren. Finns det någon anmärkning och köparen ändå väljer att gå vidare då har man accepterat...
sassiball
15 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 257
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
28 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 506
Grenar