Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Men för i helskotta varför har dom inte gjort nått tidigare. :devil:
Stackars djur. Hoppas de blir djurförbud nu då. Hon har ju bevisat flera ggr att hon inte kan ta hand om djuren.:mad:
BRA JOBBAT TJEJER:bow::bow:
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Jag vet exakt vem kvinnan är.

Hon har även bundit fast sina hästar i en gren i hagen, som dom sedan gick runt släpandes med efter sig!!!

Den gången såg jag och massa andra lägerdeltagare det, så ridskolechefen gick in i hagen och befriade hästarna!



Hon har ALDRIG haft en bra djurhållning...

Hon har aldrig heller haft en bra ordning på sin gård, skrotbilar står lite överallt! :crazy:





Diana som har hästen ca 500 meter från gården
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

är det indianen?
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

vet oxp vem kvinnan är... det är helt värdelöst där... den ända gången de djuren mått bra var när en vän till mig var där flera dasgar i veckan och tog hand om dem. Men sen ville Kvinnan HA BETLAT för det arbete min vän utförde, och då gick det int längre.

Dessutom har min bror blivit biten (som en av flera) av hennes ena hund för länge sedan... hunden levde många år till :smirk:
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Jag vet exakt vem kvinnan är.

Hon har även bundit fast sina hästar i en gren i hagen, som dom sedan gick runt släpandes med efter sig!!!

Den gången såg jag och massa andra lägerdeltagare det, så ridskolechefen gick in i hagen och befriade hästarna!



Hon har ALDRIG haft en bra djurhållning...

Hon har aldrig heller haft en bra ordning på sin gård, skrotbilar står lite överallt! :crazy:





Diana som har hästen ca 500 meter från gården

Du är förstås jätteduktig när det gäller din egen hästhållning...
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

antar att det är du som är kärringen eftersom du försvarar en sån idiot?
Det är förjävligt att det ska behöva gå så långt innan folk blir fråntagna sina djur. Minsta lilla grej och man ska inte få ha djur så är det bara.
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

stackars djur...
Varför skaffa djur om man inte tar hand om dem?usch...
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Du är förstås jätteduktig när det gäller din egen hästhållning...



Du jag är kanske inte perfekt, men mina hästar mår bra PÅ RIKTIGT och jag har ordning och reda. Jag lägger också ner pengar på mina hästar!!!


Själv är du den där kvinnan eller?? Antar det eftersom du försvarar idioter!






Diana
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Ja, jag e typ 110% på att det är hon. Hennes hästar är ju inte kvar längre... :cool:





Diana
 
Sv: Kvinna i Göteborg åtalas för djurplågeri

Man blir så ledsen när man hör sånt här, det finns så himmla mycket djurplågeri! Varför ska man ha djur om man endå inte sköter om dom? det e ju inget man bara samlar på sej, det e ju ett mycket stort ansvar! Det är liv det handlar om,man kan inte förstå hur det kommer sej att så mycket djurplågeri finns och att det endå inte märks fören djuren lidit en så lång tid!?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) En kvinna i norra delarna av Jämtland, som inte tagit ansvar för sina hästar, åtalas för djurplågeri. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
952
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Den ridlärare, som på måndagen åtalades för barnvåldtäkt mot två flickor som var elever på ridskolan där mannen arbetade...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: TomasN
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Domen mot den 32-årige ridinstruktören som står åtalad för upprepade barnvåldtäkter mot två flickor, 13 och 14 år, flyttas...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Så här långt har 24 fälttävlanshästar testats. Alla provsvaren har varit negativa...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp