Kyllera på tävling??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Muehh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 081
M

Muehh

En kort fråga bara: Nån som vet om det är tillåtet att använda kyllera mellan tävlingsdagarna? Vet ju att liniment inte är tillåtet, eller?

Sv: Kyllera på tävling??

Varför skulle inte liniment vara tillåtet? :confused:
På fälttävlan används kyllera väldigt mycket och det är tillåtet. Säkerligen tillåtet i övriga grenar också :laugh:

Sv: Kyllera på tävling??

Åh tack! Insåg hur jädra ont jag alltid har i benhinnorna efter en tävlingsdag och då tar jag en Ibumetin... lite kyllera på grabbens ben under natten gör nog susen. Vet att vissa liniment inte får användas, men var osäker på kyllera.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 330
Senast: Cambrie
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka