JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kyrklund nära seger - och OS
Moderator
Sv: Kyrklund nära seger - och OS
Anky och Salinero i topp som vanligt, liknar mycket Jan Brink syndromet i Globen
Hästnyheter
(YLE)
Kyra Kyrklund och Max slutade på en fin tredje plats i Grand Prix Kür i världscupen i dressyr i London. Det finländska ekipagets...
Hästnyheter
(YLE)
Kyra Kyrklund och Max noterade med några tekniska missar procenten 74,250 i finalen i dressyr. Sammanlagt fick ekipaget procenten...
Hästnyheter
(YLE)
Kyra Kyrklunds häst Max, som i början av veckan drogs med en febersläng, klarade på söndagen veterinärsgranskningen i Hongkong...
Hästnyheter
(YLE)
Kyra Kyrklund med hästen Max slutade fyra i en världscupdeltävling i dressyr i Tyskland. Trots några små missar var Kyrklund ändå...
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Inte vad jag skrev, jag undrar vad trädgården hade med träning att göra.
Nota
2 minuter sedan
Svar: 107
Visningar: 5 686
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt! :D :love:
Hanen bakom henne...
Sel
32 minuter sedan
Svar: 1 579
Visningar: 134 933
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundarna var förvisso nyrastade av sambon när jag kom hem från jobbet, men det var så fint väder ute att jag inte gärna ville spendera...
Red_Chili
Idag kl 20:39
Svar: 1 355
Visningar: 82 858
Hund