ladda hem musik för android

Elwan

Trådstartare
Vad finns det för motsvarighet till itunes för android? Jag vill köpa och ladda hem lite ny musik..

Sv: ladda hem musik för android

Jobbar som suggskötare och har ingen täckning i stallet..

låtarna blir väl tillgängliga även utan nätverk om man betalar månadsavgift?

Man måste betala månadsavgift för att använda Spotify i mobilen.

Sen gör du i ordning playlists när du är hemma och har täckning, och markerar dom för nedladdning.

Sen kan du lyssna på massvis av musik när du mockar grisbajs :D! Mycket billigare än itunes.

Jobbar som suggskötare och har ingen täckning i stallet..

På en gård där jag är ibland och tömmer djupströbäddar med minilastaren är det askass täckning så jag köpte en bra blåtandsmodul och kopplade till lurarna, fånen ligger på skullen där det finns både ström och täckning och så startar jag bara upp en bra webbradiokanal. Blåtandsmodulen räcker c:a 50 meter runt ladugården. :)

Liknande trådar

Hemmet Chansar på att någon här har en Dyson. Funderar på att köpa en Dyson men jag har tittat på några där de har vi väggfästen till laddaren...
Svar
5
· Visningar
354
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
443
Senast: Acto
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka