JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
Raline
Startdatum
Startdatum
4 Sept 2010
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 167
Min häst har fått ett fult sår, ett "hål" på insidan av bakknät. Nu fyra dagar gammalt. Det vätskar sig lite och det är lite gult kladd i det. Han har ingen feber och svullnaden har gått ner.
Är det en del av läknings processen eller är det en inflammation på gång?
Har inte så stor erfarenhet av större sår skador.
Sv: Läkning av sår. Normalt?
Puttar upp och uppdaterar..
Såret ser lite bättre ut idag, men fortfarande lite kladdigt och gult, ingen feber.
Hästvård
Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Hästvård
Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad.
Mitt sex månader gamla...
2
3
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Hästvård
Hästen stod för 13 dagar sedan i hagen med ett gäng väldigt ytliga skrapsår på över- och underarmen, lymfangit ner till knät, lite feber...
GVFÖ 2025
Kultur Dom var ju åtminstone snälla mot varandra och verkade fungera fint.
underhållning och rubriker antar jag.Precis som bonde söker fru och...
Nota
3 minuter sedan
Scenföreställningar
Kultur I lördags såg jag Ghost! Sjukt bra konsert! Önskar att liveversioner från den här turnén släpps på Spotify. Tyngre än studioversionerna...
Lingon
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Bra kollegor är guld värt.
Magen är inte återställd men tillräckligt för att jogga 3 km. Så skönt.
Nu sitter jag under filten och tittar...
Lilla
4 minuter sedan
Svar: 938
Visningar: 27 808
Allmänt
Akvarietråden V
Övr. Djur Två som inte kunde hålla helt sams, de brukar annars inte bry sig om varandra alls vid matning:
Scandi
13 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 43 610
Djur
Kattbilder #10
Övr. Katt Seven väntar på mat. Hon åt 5 minuter tidigare, men 5 minuter är ungefär 5 timmar i Sevens värld. Så klart hon är hungrig sådär 5...
MissFideli
Idag kl 18:02
Svar: 621
Visningar: 33 150
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Malla fick order av tandläkaren att käka smärtstillande i 14 dagar för att se om hon slutade gnissla tänder. Och det gjorde hon! En...
MissFideli
Idag kl 18:01
Svar: 1 174
Visningar: 62 141
Katt