Acses
Trådstartare
Hallå! Jag har en bärbar raring som tyvärr fått sig en (ett par!!) känga (grov misshandel!) av min dotter, skärmen är nu en aning, euh... glapp. Jag vet inte exakt vad det är som gått sönder, men skärmen fastnar inte direkt i det läge jag ställer den utan hoppar gärna bakåt/frammåt en bit. Nu har även skärmen ibland (ung. en gång om dagen) börjat flimra till för att bli svart, dock inte helt svart, man kan fortfarande skymta konturerna av vad man höll på med.
Detta löser sig dock om man stänger och öppnar datorn igen.
Då datorn är knappt ett år gammal så känner jag inte riktigt att jag har råd att köpa en ny ännu, och vill då lämna in den för lagning istället. Då jag inte har någon typ av drulle-förs. så kommer jag få stå för kalaset själv, och tänkte höra om någon annan lämnat in laptop på lagning och vad ni fick ge för det.
Då datorn är knappt ett år gammal så känner jag inte riktigt att jag har råd att köpa en ny ännu, och vill då lämna in den för lagning istället. Då jag inte har någon typ av drulle-förs. så kommer jag få stå för kalaset själv, och tänkte höra om någon annan lämnat in laptop på lagning och vad ni fick ge för det.