*Låna Knapp* ?

Sv: *Låna Knapp* ?

Hur ska jag förklara (kliar mig i huvuduet, förklaringar är inte min grej :D ).
Det är när man trycker på svar-knappen på den ovan, utan att det är just den personen man vill svara. Kanske vill man bara svara allmänt i tråden.

Jaha, så när man vill svara någon speciell, kanske inte den som startade tråden ska man trycka på "svara" under respektives inlägg??

Annars trycker man på den första, dvs den som startat tråden ?

Har jag förstått rätt? (om du förstår vad jag menar)

precis- normalt sett så svarar man ju på ett specifikt inlägg, men i långa trådar är det bekvämare att ibland låna det sista inläggets svarsknapp....

Oj...jag har nog nästan alltid använt det tidigare inläggets svarsknapp :angel: utom när jag vill citera någon heheh men det har ju funkat det med :)

Liknande trådar

Bukefalos Kanske bara är jag? Men tycker gilla knappen blivit svår att trycka rätt på. Får oftast trycka på den några gånger för annars väljer den...
Svar
13
· Visningar
707
Senast: co-SMAD4
·
Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
613
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka