JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Landslagen för 2011 klara
(Ridsport)
(Uppdaterad) Svenska Ridsportförbundet presenterar nu landslagen i hoppning, dressyr, fälttävlan, körning och distansritt för 2011. Årets viktigaste uppgift för de svenska toppryttarna blir att försöka kvala till OS 2012 på EM i hoppning, dressyr och fälttävlan.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Totalt tio svenska ryttare blev under lördagen klara för OS i Paris när Sveriges Olympiska Kommitté och ridsportens förbundskaptener...
Hästnyheter
Tidigare har landslagen 2021 i hoppning, dressyr och fälttävlan presenterats. Nu är även landslagen klara i distansritt, working...
Hästnyheter
2017 är året som ridsport-Sverige sent ska glömma. Hela elva mästerskapsmedaljer plockade svensk ridsport hem vid EM och VM i hopping...
Hästnyheter
De svenska förbundskaptenerna i OS-grenarna dressyr, hoppning och fälttävlan har fått förnyat förtroende av Svenska Ridsportförbundet...
Svensk Politik 4
Samhälle Tycker att det är ett stort problem. På lägre nivå så förekommer det ju ibland personer som arbetar för lobbyistföretag samtidigt som de...
EmmaBovary
2 minuter sedan
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Jag häpnar också lite över lönerna. Min man är civil ing och tjänar en bra bit under lite av det som redovisats här men har ändå en...
Blyger
25 minuter sedan
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Mycket möjligt att jag är optimistisk :rofl:
Vår renovering just nu; rum ca 16 m2. Ägnat kanske en dag åt att riva (tapeter, el...
Blyger
28 minuter sedan
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag tycker att Strömsholms sadelmakeri är en trevlig butik att besöka. Har iofs inte besökt butiken på något år.
/Lizzie
lizzie
4 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
54 minuter sedan