JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Långt till lagmedalj i VM
Moderator
Hästnyheter
Pensioneringen närmar sig för Rolf-Göran Bengtssons gamle vän Casall. Avtackningen i Sverige är planerad till hästshowen i Göteborg i...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och hans Casall Ask avslutade en makalös karriär tillsammans med totalseger i prestigefyllda Global Champions Tour...
Hästnyheter
Årets första femstjärniga tävling står för dörren och 30 av världens 40 högst rankade ryttare finns på startlinjen i Basel. För Sverige...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Casall Ask slutade på en femteplats i dagens GCT i Rom. Ekipaget gjorde tre felfria ritter. Segrade gjorde...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Idag kl 20:14
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Till viss del är den jämförbar med pudeln, men inte helt lika, och vad man gillar är nog främst tycke och smak. TS själv drog mot pudel.
Sedna
2 minuter sedan
Svar: 32
Visningar: 1 427
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Fy! 🫣 Jag och uppfödaren hade åkt till Finland på utställning. Shiera var typ 8 mån då och under resan så hade hon bitit bort en knopp...
mysboll
5 minuter sedan
Svar: 1 249
Visningar: 75 003
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur S
Så länge ingen höna ligger på dem (och det gör de faktiskt inte vanligtvis, man vet genast om man har en ruvande höna.) utvecklas den...
Sel
13 minuter sedan
Svar: 1 561
Visningar: 132 836
Djur
Stora shoppingtråden III
Utrustning Åh, deras CM-bett (Comfort mouth). Den modellen görs numera även i Satinox.
Oknytt
10 minuter sedan
Atletix
Hästvård Arginin och karnitin (alcar) är inte samma sak. Tolkar det som vi nu skriver om olika saker. Arginin är väl en aminosyra medan karnitin...
Hippocampus
17 minuter sedan
Svar: 241
Visningar: 23 950
Vård
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Nu är det 33 dagar kvar till bf. Hoppas att allt kommer att gå bra, hon ligger väldigt mycke när hon kommer in på em. Längtar verkligen...
tabac
23 minuter sedan
Svar: 84
Visningar: 9 044
Avel