Laptop å ljud

AKB

Trådstartare
Det är pissljud i min laptop,det kanske det är på alla..
Kan man koppla in högtalare i den? Så jag slipper ha knäpptyst i datarummet.

Sv: Laptop å ljud

Jag säger emot dig. Alla bärbara har inte dåliga högtalare idag.
Jag är VÄLDIGT nöjd med ljudet/högtalarna på min bärbara och jag troddet inte jag skulle få så här bra ljud!

AKB - Du har väl också ett hörlursuttag? Där kan du koppla in högtalare, precis som på en stationär dator.

Å kan man! Vad bra! ska vänta med att köpa till min nya Hp kommer:love: inte för att jag tror att det är superljud i den,men ska kolla det först.

Det beror väl på vad man lägger i ordet "bra"... :) Vissa tycker ju att ljudet inte låter bra om man inte tar bort eventuell statisk laddning på skivorna innan man spelar dem i deras 100000kr-ljudsystem.

JA, självklart är det en definitionsfråga.
Men ljudet har faktiskt förbättras väldigt mkt på vissa bärbara den senaste tiden.

Jag har minst lika bra ljud på min bärbara idag, som jag hade på min stationära förra året. (Lite för att den inte hade subwoofer kanske.) Och jag klagar inte. Rummet måste inte skaka när jag spelar mina spel. Bara jag får ett ljud som känns klart och inte...som om det kom från en konservburk och med massa missljud och brus och ja... Så länge det låter som från tv:n så är jag nöjd.

Absolut, kolla det först! Och testa både spel och musik och filmer. Då märker du hur "flexibelt" ljudet är...eller hur man ska förklara. :D

Ha så kul!

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
404
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: Elo
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka