IseeU

Trådstartare
Behöver verkligen en ny. Min gamla börjar säga farväl:(

Men vad ska jag välja för någon?
Ska använda den till internet, skola(distans) och lite spel (sims 3 ex)
Skärmen ska vara minst 15 och uppåt. Pris max 4.000kr.

Så vad föreslår ni?=)

Sv: Laptop

Jag använder min dator till samma saker som du tänkt göra, och jag har en HP 635. Tycker den har en väldigt behaglig skärm då det är en LED - skärm på 15, 6 tum, så man kan sitta länge utan att bli trött i ögonen. Speciellt dyr var den inte heller, köpte min på Netonnet för ca 6 månader sedan och betalade ca 3500 kr och fick då med en väska! :)

Såg att Webhallen också säljer en HP 635 för 2990 kr, men den har mindre hårddisk och mindre minne än vad min har, men du ska kunna spela The Sims 3 utan problem då den klarar systemkraven.

Okej:))

Har hört att "hp" har väldigt mycket fel i sig?:P
Eller är det bara rykten?

Ska googla din dator och springa till närmast affär och kolla lite

Okej:))

Har hört att "hp" har väldigt mycket fel i sig?:P
Eller är det bara rykten?

Ska googla din dator och springa till närmast affär och kolla lite

Det jag har märkt med dom HP och Compaq (som är ägda av HP eller hur det var) är att dom har lite problem med fläktarna, var dock några år sen... Fläktar å så är väl i huvudsak det som laptops har problem med och som sparas in på i billigare modeller...

Lite dyr prisklass kanske men har aldrig haft en så problemfri dator som min Macbook Pro :love: har haft den i 2 år och är i stort sett som ny!

Okej:D

Ja min fläkt på min förra hp dator la av efter 2 månader, efter det var lagat började ljudet cpa x)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 575
Senast: qitis
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka