Låt från 2015-2016?

Casteloro

Trådstartare
2015-2016 fanns det en glad partylåt på svenska som spelades överallt på turistorter, särskilt i Alanya, min utländska vän trodde det var något med F. Har ni någraj idéer på vad det kan vara för låt? Hon sa något med fluit/flöjt, men det är inte fairytale :o Kanske inte ens svensk, men antagligen skanidinavisk!?

2015-2016 fanns det en glad partylåt på svenska som spelades överallt på turistorter, särskilt i Alanya, min utländska vän trodde det var något med F. Har ni någraj idéer på vad det kan vara för låt? Hon sa något med fluit/flöjt, men det är inte fairytale :o Kanske inte ens svensk, men antagligen skanidinavisk!?
Edit: tänkte på fel grupp.

Sjöng de på svenska?

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 009
Senast: Petruska
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 182
Senast: cassiopeja
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 121
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka