Bukefalos 28 år!

Låthjälp (90-tal?)

Hedinn

Trådstartare
Moderator
Sitter med en vän och lyssnar på gammal musik. Och hon letar efter en lugn låt, med en mörkare man som sjunger, med lockigt, svart hår och han går genom en stad i videon. Hon TROR att han sjunger nåt med "if I'm/you're not there tomorrow" eller liknande innebörd, lite sorglig och fin text i alla fall, vill hon minnas.

Inte så mycket att gå på, och kan vara så att något minne inte stämmer, men kanske kan finnas nån med en gissning ändå? :)
 
Sv: Låthjälp (90-tal?)

Hahaha, jag visade den här tråden för min sambo, och han blev djupt imponerad av Buke :D
 
Sv: Låthjälp (90-tal?)

Det blev min kompis också, kan jag säga. ;) Hennes tidigare "ååh, din forum-nörd!" ändrades till "fan vad bra det är med forum!" efter det där. ;)

lilstar: Det borde det vara! Jag är riktigt imponerad, trodde inte någon skulle kunna ta det på den beskrivningen alls.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
651
Övr. Barn Vad hade ni med för musik? Min sambo gjorde en spellista i sin ipod till mig, jag visste inte riktigt vilka låtar han tog med men mina...
Svar
10
· Visningar
1 794
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp