Låthjälp!

horselove

Trådstartare
Jag och min syster har fastnat på en låt, men det enda vi kommer ihåg ur texten är typ "dutturu yeah dutturuduruduru"

Ni är mitt sista hopp att komma på vilken låt det är!
 
nej, biten jag försökte skriva går långsammare. och det var visst oh, inte yeah :o syrran listade ut att det var någon Mariah Carey låt (minns inte namnet nu.
 
Det var visst "oh" inte "yeah". Syrran listade ut att det var en Mariah Carey-låt (minns inte vilken just nu). Då problemet är löst kan moderator gärna ta bort tråden :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Letar efter en äldre techno-låt. Från 90- eller 00-talet. Det jag kommer ihåg är "back, back, forth...
Svar
10
· Visningar
451
Senast: netia
·
Tjatter Har en del av texten men kommer för mitt liv inte ihåg artist eller låtnamn. Modell äldre svensk lite synthorienterad Låt 1 Tsrzan o...
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Diabetikern
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 573
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp