JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Premio Giorgio Jegher (€66.000) för äldre travare avgjordes sent igår kväll i Trieste och Enrico Bellei stod som vinnare tillsammans med storfavoriten Libertador Olm på 1.15,2/1.660 meter.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
Femårige Libertador Olm travade nytt Europarekord tidigare idag när han vann Premio...
Hästnyheter
(Travronden)
Premio Veneto (€33.000) blev en ren uppvisning av Napoleon Bar (e. Varenne-Dalmazia e...
Hästnyheter
(Travronden)
Sent igår kväll i Palermo kunde Naglo räkna in sin första storloppsvinnare när hans...
Hästnyheter
(Travronden)
Italienske Derbytvåan Light Kronos, tränad av Holger Ehlert, tog hem Gran Premio Nello...
Eurovision 2025
Kultur @sjoberga nyfiken på vilka mello låtar du tycker är bra? Själv kollar jag aldrig på mello men gjorde det faktiskt förra året eftersom...
MJLee
8 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Lång dag börjar gå mot sitt slut. Suttit i möten oavbrutet sedan i morse. Bra möten men det tar på krafterna efter några timmar. Nu är...
Hermelin
11 minuter sedan
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
14 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 506
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 087
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 260
Hund