goamarie

Trådstartare
Jag behöver hjälp!
tydligen verkar det som att vi ska hitta programmet själv inför klubbmästerskapet som går av stapeln 12 juni.....
finns det ett sånt program här på nätet? nya alltså?

lite purken blir jag på organisationen detta året.... :mad:
 
I översta låsta tråden finns en länk till stallbacken där nya programmen finns.

M.
 
förr, då när man skulle göra framdelsvändning skulle man även fatta galopp från skritt och rygga. synd att det är borta nu.. :cry: det gjorde jag och min häst så bra :) oftast bättre än de andra... (om man bortser från framdelsvändningen)
 
Galoppfattning från skritt och ryggning finns med i LA:1. Alla framdelsvändningar är borttagna.

M.
 
jo det blev ju så när man märkte att knappt nån kunde framdelsvändning.. eller var det inte därfr de togs bort?

tyckte man att det blev för lätt för att ha i LB:1??? (ryggning och galoppfattning från skritt)
 
Det var nog för svårt för LB, LA är ju högre klass.

Det där med framdelsvändningen vet jag inte säkert men var det inte något med att det är lätt att få hästen för mycket på framdelen, bakdelsvändningar är inte lika slitsamt????
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
2 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp