Bukefalos 28 år!

Leggings/shortchaps

C

caramellic

Vilket märke föredrar ni i leggings? Är Jacson något att ha? (jag tänker främst på kalvnappa leggisarna)
 
Dy'on!!! :love:

Jacson är väl helt okej, men håller inte så bra tkr jag, knapparna och blixtlåset brukar gå sönder. Dessutom sämre passform och inte lika snygga. Men kostar ju bara hälften så... Jag har mina Jacson på vintern. :)
 
Jag har ett par Jacson som jag är jättenöjd med! Köpte dom i juni och har använt dom flitigt, men hittills har inget gått sönder! Och passformen är bra!
 
Jag har haft mina jacson i flera år, kommer inte riktigt ihåg när jag köpte dom... Jag har inte haft några problem alls, inte en söm har gått upp och dragkedjan håller lika bra ännu.

// :bump:
 
jag har två par jacson shortchaps, jättenöjd med passformen.
dock har dragkedjan gått sönder på ett par men de är endå dagligen använda under 6 år.
 
själv har jag mountain horse shortchaps med coola franser.. men dom säljs juh inte längre.. :cry:
vet inte vad jag ska göra när mina jag har nu trillar sönder, även fast dom har hållit bra i snart 10 år så tror jag inte att de håller för evigt..
 
jag har jacson och tycjer de är bra, men föredrar helt klart stövlar.
 
Jag är jättenöjd med mina jacson! Har både shortchaps och vanliga chaps. Har aldrig haft problem med trasiga dragkedjor eller annat.
/ Sandra
 
Har både ett par jackson och ett par MH. Föredrar faktiskt mountain horse. Jackson är ok, men jag rekommenderar om du är ute efter ett par nya.
 
ja har jackson mocka...de är jättesköna och blir (tycker jag) jättesnygga när man har använt de ett tag :grin :)
 
Har Jacson, både hela och halva :p
Dom hela (som är helt i mocka) köpte jag begagnade för 400, såg ut som nya men var mycket använda
Shortchapsen är MYCKET använda men går att få dom att se ut nästan som nya fortfarande
Och dom har fått stå ut med REJÄLT mycke plågor i form av lera, vatten, avramlingar på bommar etc. :D
 
önskar jag visste vad d va för märke jag har på mina..
dom e såå BÄSTIGA!
har i och för sig bara haft dom i typ ett år men dom e flitigt använda och inte en remen under foten e sliten ännu...
dom har oxå en BRED resår i sidan som gör att dom sitter perfekt utan att kasa ner eller töja sig...
dom är av mocka...
köpte dom för 300:- av en tysk i scandinavium förra året som oxå hade väldigt bra storlekar. För oss som inte kan ha vanliga för att tjockleken på benen inte stämmer överens med längden... :crazy:
 
jacson e sktibra.. ja ha själv shortchaps i d märket av läder... dom håller hu bra som helst.. :banana:
 
Jag har ett par från Mountain Horse och ett par från Kiowa (heter det så :confused:) De har några år på nacken och de är fortfarande hela och schyssta! Sen har jag hela chaps med fransar från jacson och de har hållit bra de med. Flitigt använda allihop!
 
jag har ett par Dy'on som jag fick sy om, köpte dem dock på rea så 200 kr var inte dyrt då tyckte jag att jag kunde ta dem... :cool:
har alltid haft svårt att hitta leggings för att det inte finns till min tjock o korta ben :(
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 621
Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
898
Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Zpunk
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 240
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp