Lewa sadlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 152
S

Supersonic_

Finns såna längre? Och finns det i hoppmodell över huvudtaget? Hade en sån allround för lääänge sen, undebaraste sadeln någonsin! :love:

Sv: Lewa sadlar?

Jodå, nog finns de i hoppmodell också. Jag sålde min Lewa Comet Hopp i fjol.
Har kvar bilder ifall någon vill ha mailat.

Sv: Lewa sadlar?

Jag har en gaaaaaaaammal och viiiiiiid :D Lewa Comet allround/dressyrmodell bakom min soffa :p Den ligger där alldeles ensam i sin sadelväska och har inget att göra.. :cry: :p
Men den får faktiskt ligga där tills jag får användning för den, hade den på nordisen innan men den blev för smal så jag fick köpa bomfritt i stället.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
333
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
675
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka