cambello

Trådstartare
Jag har betalt min licens i början av mars men ej fått den än. Funderar hur jag gör om den inte hunnit komma tills det är dax att tävla. Jag har inget kvitto eftersom jag betalt via vanligt giro. Kan jag ta med den lappen el hur gör jag?

Sv: Licens

Ja, det får du göra! Ta med lappen alltså det är ju det enda beviset du har på att du betalat.
Jag har aldrig hört att det blivit problem kring licenserna på tävlingar, oftast så frågas det inte ens efter dom.

Jo det måste väl bara vara det jag kan göra. Jag kan inte komma på något annat själv heller. Tack för hjälpen

Ring ridsportförbundet och kolla, jag ringde själv om min i förra veckan och då var den på tryckeriet..:d I fredags kom licensen eller två stycken rättaresagt :rofl:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 128
Senast: ildiko
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka