• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare elina33
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 999
E

elina33

det här med regionallicenser så undrar jag när man ska lösa det kortet ska man gå igenom något prov eller är det bara att köpa ett kort. jag har lokallicens... ee det samma med hästlicens? tacksam för svar :)

Sv: licenser

det här med regionallicenser så undrar jag när man ska lösa det kortet ska man gå igenom något prov eller är det bara att köpa ett kort. jag har lokallicens... ee det samma med hästlicens? tacksam för svar :)

Det är bara att fylla i en blankett och skicka in, och betala så klart;)
Fungerar likadant som att lösa lokal, fast lite dyrare rå..

Om du har ett grönt kort (och det måste du ju ha, eftersom du har haft lokallicens innan) så är det bara att köpa!
Det enklaste är ju att du uppgraderar din licens, det kan du göra på ridsportsförbundets hemsida.

vet du hur mycket en regional licens kostar??? oj, jag glömde nämna att jag har grönt kort, så tacksam för svar.
Om du har ett grönt kort (och det måste du ju ha, eftersom du har haft lokallicens innan) så är det bara att köpa!
Det enklaste är ju att du uppgraderar din licens, det kan du göra på ridsportsförbundets hemsida.

Hur mycket den kostar står på deras hemsida också, men jag tror att det ligger mellan 500-600, jag har bara en lokal licens.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025