Lindor som matchar schabrak

otg

Trådstartare
Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt lite och inte hittat några som kan tänkas passa rent färgmässigt. Någon här något förslag på några lindor som matchar schabraket?
 
Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt lite och inte hittat några som kan tänkas passa rent färgmässigt. Någon här något förslag på några lindor som matchar schabraket?

Vilket i-landsproblem 🤣
Nej förlåt, jag skojade bara!
Är inte svart snyggt till eller du vill ha samma nyans?
 
finns det någon annan färg på tex kantband/passpoal eller dylikt du kan matcha med?
 
Hittar du inte lindor som matchar schabraket kanske du kan ta upp den färgen i dina kläder, typ top eller ridbyxa. Och antingen ha vita lindor eller om du har svart utrustning tex ha svarta lindor.
 
Vilket i-landsproblem 🤣
Nej förlåt, jag skojade bara!
Är inte svart snyggt till eller du vill ha samma nyans?
Ja, jag vet men är väldigt petig med att allt ska matcha🤪 Jo jag har tänkt använda svarta lindor om jag inte hittar några i rätt färg
 
Kanske ge bort det till någon behövande som inte lider av det.
För att sedan se till att alltid köpa en full uppsättning av allt man behöver i samma färg, nästa gång.
Givetvis kommer jag att använda schabraket oavsett om jag hittar matchande lindor eller ej jag köpte ju det av en anledning. Tänkte mest om någon här visste om några lindor som matchade rent färg mässigt annars som sagt kommer jag använda svart lindor (som jag även skrivit innan) eller benskydd när det används.
 
Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt lite och inte hittat några som kan tänkas passa rent färgmässigt. Någon här något förslag på några lindor som matchar schabraket?

Polo wraps avio? google? verkar iofs inte vara någon färgbestämd färg riktigt?

(https://equiporium.co.uk/collection...-scarpati-4-piece-set-fleece-weo-polo-bandage

https://www.mon-cheval.com/horse-wraps-polo-weo-asup.html
Alltså jag antar att du gjort precis just det. Så jag svarar nog på fel fråga helt enkelt. Alltså länkarna hamnade på översta färgen så du måste välja avio.)

(Var det inte någon diskussion om att senorna riskerade överhettas med för mycket wraps på? också, bara utifallatt man har för utseendet snarare än funktionen.)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Kristall10
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 718
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp