linfröpellets

shlubberdubb

Trådstartare
Ska man eller ska man inte koka linfröpellets? Jag är osäker på detta. Senaste dagarna har jag gett dom linfröpellets som jag hällp på kokande vatten. Innan dess har de fått det bara direkt blandat i frodret. Tycker effekten på magarna har varit densamma oavsett.

Men vill i alla fall veta.

Ah, sorry. Googlade och hittade info. Behöver inte stöpas.

Senast ändrad:
Sv: linfröpellets

Nej pellets behver du inte koka, det är ju krossade frön i , och då är det safe. :) Eller det kanske finns sorter man måste koka? Nån annan får fylla i lite här tror jag.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 156
Senast: Mint
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 301
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 558
Senast: Takire
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 087
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka