Lite om regler

Äntligen finns det lite generella regler för forumen nedskrivna.
De har legat ute i cirka 24 timmar, men ingen verkar ha sett dem än, ingen har kommenterat dem, tror jag i alla fall :D

Dessa regler kan komma att kompletteras och/eller ändras framöver. Du hittar dem på följande adress:
http://www.bukefalos.net/ubbt/showrules.php

De finns även under länken Forum-regler, längst ned på alla forumsidor. Dessutom måste man godkänna dem när man skapar ett användarkonto.

Reglerna är egenligen på inget sätt nya, de har gällt hela tiden, men de har nu för första gången samlats på ett ställe.

Ett stort tack till de moderatorer som gjort det stora jobbet med att få dessa sammanställda och nedskrivna.
 
Utmärkt :):

Citat:"Gör gärna en sökning bland gamla trådar innan du skapar en ny. Om samma fråga kommer upp många gånger tröttnar folk ofta på att svara". Slut citat

Kan vi då hoppas på att moderatorerna tar bort dessa trådar, mycket vanligt på "Foder" :smirk:, tex "Hur länge håller en hösilage bal sig öppen". Det var ju 3 st under varandra en gång för nån vecka, utan åtgärd :mad:. Klart att folk tröttnar på att svara
 
Om du tittar lite mer noga, läsglasögon ;), så ser du att detta ligger under tips och inte under regler.

Jag tror dock att moderatorerna, om det blir väldigt många trådar om exakt samma sak kommer rensa en del.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 877
Senast: DeCloe
·
  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag förbereder just nu för en större uppgradering av forumet och många andra delar av Bukefalos. Det bör innebära en hel del fördelar...
Svar
0
· Visningar
1 979
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har uppdaterat forumet till senaste versionen 6.2.2 Detta är en ganska stor uppdatering bakom kulisserna, även om det är ganska...
Svar
12
· Visningar
2 180
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp