lite tips tack :)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare whyme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 618
W

whyme

Det är ju så att jag fått hem ytterligare en liten hund och behöver nu köpa fler grejer :)

Har nån nåt bra tips på butiker som säljer fina hundsaker till bra priser i stockholmsområdet?

Så längesen man köpte massa grejer senast, så lätt o glömma bort :o

Sv: lite tips tack :)

Small to Big.. Kolla deras hemsida för adress http://www.smalltobig.se . Hon som har affären har själv en chihuahua(som jag så man har verkligen något gemensamt) och är så sjukt trevlig brukar alltid fastna där inne en extra timme och bara babblar!
Sen finns Ellios på Karlaplan kolla deras hemsida www.ellios.se
Det är på dom affärerna jag brukar handla i! Sen finns det ju en massa webbuktiker som jag beställa ifrån!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 110
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka