JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min lilla ragdolltös har vuxit på sig bra. Från ha varit bara en liten dunig boll så börjar hon nu bli stora damen.
En kisse med stor personlighet.
Ett riktigt litet busfrö är hon. Fast hon börjar lugna ner sig nu när hon nått den aktningsvärda åldern av snart 7 månader.
Pigg glad och nyfiken och en kelgroda av stora mått.
Första gången jag såg henne. ca 9 veckor gammal.
[/URL][/IMG]
Första kvällen hemma.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Favoritsovplatsen. Innanför mattes fleecetröja.
[/URL][/IMG]
Nyfiken som få. Måste kolla allt.
[/URL][/IMG]
Sv: Liten blir större!
Fina tjejen.
[/URL][/IMG]
Busfia.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Sv: Liten blir större!
Sicken liten sötnos!
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hundhälsa
Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Övr. Katt
Hej! Jag har ett stort problem som stör husefriden - katter som slåss.
här kommer en liten bakrund:
Vi har 3 honkatter som har levt...
Gravid - 1år
Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Ok så nu har jag inte koll på vad hon sagt men att hon själv har funktionsnedsättningar är ju inget hinder från att uttrycka sig...
_Elly_
Alldeles nyss
Svar: 1 786
Visningar: 91 703
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Någon med humor verkar ha varit inblandad i vad hon skall arbeta med 🤣
vilde
2 minuter sedan
Lekstuga
Småbarn Ahh, I get it!
OIntressant fakta - här i Skottebyn kallar de typ det där för en "sommarstuga". Jag tycker det är jätteroligt! :D
Sel
6 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 135
Barn
Kattbilder #10
Svar: 617
Visningar: 32 654
Katt
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Extra tungt när det rör sig om en sådan ung hund som känns full av liv, men samtidigt känns det extra viktigt också. Att vänta lite när...
Sel
24 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 169
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Hittills fått 7 naturruvade, tyvärr var det en som jag märkte en eftermiddag att den hamnade efter, jag kollade över den och hittade...
Pilot
44 minuter sedan
Svar: 1 947
Visningar: 188 645
Djur