Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan för övrigt meddela att jag i mars kommer att få en ny träningskompis. En pigg och glad pudelkille som jag ska köra igång i lydnad, agility och allt vi kan tänkas vilja syssla med. Hans matte ska flytta till England så jag ska träna honom tills hon kommit tillrätta i sitt nya land och är redo att ta emot honom. Så jag kan förvarna er om att det nog kan bli även lite pudelfnatt i mina trådar framöver.
Dom gossas och kontrollerar dagens status på tassarna. Greyhounden har jätteproblem med torrsprickor i tassarna på vintern när det blir kallt så vi måste hålla lite koll på hur tassarna ser ut. Fast nu när jag kollade på filmen insåg jag att det nog ser lite lustigt ut.
Haha jaha okey!
Men stackars "lilla" Harry som har sprickor i tassarna,måste göra jätte ont (Jag skrev föresten i "skor till hund" tråden-och kan verkligen rekomendera "mina" skor-dom skulle nog Harry gilla! )
Ja det såg lite lustigt ut när han "pillade" på Harry
Satt å kliade mig lite i huvudet å tänkte "vad 17 gör han för ngt?!"
Och jag väntar med stoor spänning tills Mars och räknar med massa bilder/filmer,trådar och info gällande ditt Pudel tillskott
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...