Liten Film på pojken :)

Sv: Liten Film på pojken :)

Dt är helt okej ;D
Jätte söta filmer :D
Men vad är det h*n tuggar på i första filmen?? :p

Hon jagar sin älsklingsboll! :D

7603978.jpg

Nää va sööt!! :D Älskade när hon stog vid trädet och drog i en kvist eller va det va :D

hihi vad är det för ras och hur gamal? :D

Måste bara lägga ut denna film från sommras.. ca en månad efter jag tog hem Ori.. När han äntligen kände sig säker med att busa med Tilly :D

videoplay

Ronja är ett resultat av tjuvparning tyvärr men tack och lov blev det bara en valp. Mamman är gråhund och pappan är Schäfer/Border Collie.

Hihi okej:)
ja vilken tur :p Är föräldrarna dina eller??
Hade varit svårt att fått iväg fler kanske? :p

Japp dom busar uta h*vete :D

Mamman är min hund som mina föräldrar har sedan jag flyttade. Pappan är en lösspringande hund som vi har haft besök av i över 1 år nu :( Ägaren till den är inte så ansvarsfull tyvärr

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 067
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 778
Senast: Nota
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 698
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 059
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår