litet problem...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare islands_lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 671
I

islands_lover

Ska ha ett sidepull med rep, var ut av en händelse ute på e-bay och hittade ett fint sådant i USA, har någon provat att köpa från e-bay utomlands? fungerar det bra?

vad tror ni om denna??

12_1_b.jpg

Kan det passa en islänning?

Sv: litet problem...

hm.. tja kanske, om man är händig, vilken jag inte är :angel:

Sv: litet problem...

Jag har köpt massor med saker från eBay i usa, england och tyskland och det brukar funka bra. Tänk på att de alltid överdriver. Om det står Superior Quality är det mellanbra. Man skall pressa dem på saker som fakta om hur mycket använt, om det finns rost, sprickor, etc så man får en hel beskrivning. jag brukar bara bjuda på saker där man kan betala med paypal, och då går det smutt. Tänk på att portp är endera dyrt eller långsamt...

Tessan

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 197
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka