Ljudbok/podd om hästar?

Dopy

Trådstartare
Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)

Barbackapodden, vilket hästjobb, ridklubben, systrarna elfstrand och på spotify något i hästväg. Dessa lyssnar jag på, samt alla sommarpratare.

Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)
Ridpodden (P3) om man inte lyssnat på den. Den är dock inte aktiv med nya program just nu utan det blir de gamla i så fall.

Även Lövsta har ju podd men tycker nog Swb var behagligare att lyssna på. En mental halvhalt har jag också lyssnat lite på.

Åh men det finns ju massor! Dessa lyssnar jag på, det finns ännu fler än dessa :)

Morotspodden
The Willing Equine (Amerikansk)
Häst och ryttare - en podcast med Susanna och Tina
Equipodden
Equinect
Come along for the ride (Australiensisk)
Miopodden
In the spirit of horse (Amerikansk)
Daily strides podcast for Equestrians (Engelsk)

Anna Sellberg skriver deckare med mycket hästar i, huvudpersonen är hästägare och veterinär. De finns som ljudböcker.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 305
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 004
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
945
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt... 2
Svar
20
· Visningar
2 495
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31