Ljusa upp en mörk bild

Niela

Trådstartare
Ja jag tog en bild i ridhuset som vart såå bra på Jorunn men den är ju såå mörk..
Tänkte höra om någon vänlig själ här inne skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att ljusa upp bilden i något program!

I kameran ser man klart och tydligt att jorunn bockar men när jag la upp den på datan så såg den ut så här:crazy:

24819642.jpg

Sv: Ljusa upp en mörk bild

har du originalfilen någonstanns? tvivlar starkt på att bilden du tog var i så låg upplösning. med originalfilen kan vi nog göra en hel del.

Hur menar du?? Bilden har jag i datan så laddade jag upp den på min pixbox sen högerklickade jag på bilden där kopierade länken å klistrade in den här..

Kanske kan du gå in på min pixbox och kopiera min bild där?? heter Blobas där

Klicka på bilden

Provar så här.. om det inte funkar kanske du kan skicka ett PM med din mejladress så kan jag mejla över bilden till dig?

100 tack.. ja min kamera suger på att ta bilder i ridhuset=(

de flesta kameror är rätt värdelösa på mörkerfoto. om du ska investera i en ny, men inte vill köpa en systemkamera, kan jag rekkomendera canon powershot sx10 eller dylik, med "STOR" optik.

Aha den ska jag kolla på .. men hade tänkt slå på stort å köpa mig en riktig systemkamera nästa gång..Får spara lite längre bara men de är de nog värt sen=)

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka