Lös tand...

A

adore

Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än vad den på andra sidan är och rör man den så känner man att den är lite lös. Vet inte riktigt om hon har ont men vad gör man åt det??
Kommer den att lossna av sej självt eller måste man till vet.?
 
ok, jag väntar lite och ser hur det går. mamma sa att tanden kan fasta av sej självt igen. gör den inte det eller om det ser ut som hon har ont och besväras av det så får jag ringa vet.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
799
  • Artikel
Dagbok Jag orkar inte mer. Allting kroppsligt bara går åt helvete. Är det inte det ena är det det andra. Jag har ont, foglossning som gör att...
17 18 19
Svar
362
· Visningar
22 364
Senast: sthu
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 036
Senast: Whoever
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp