JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lojsta hed välkomnar årets första föl
Moderator
Hästnyheter
Ett säkert vårtecken är när årets första föl i russflocken på Lojsta hed, Gotland, kommer till världen. Den 24 april föddes ett litet...
Hästnyheter
De viltgående russen på Lojsta hed på Gotland lockar varje år många besökare. Nyligen skildes årets föl av från flocken, där de flesta...
Hästnyheter
Nu är årets första föl fött i den halvvilda russflocken på Lojsta hed. Läs mer om sötingen här, och kolla in filmklippet på henne och...
Hästnyheter
Ett brunt stoföl gjorde entré på Lojsta hed den 1 maj - hon är därmed den första fölungen som föds i den stora viltlevande flocken på...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Idag kl 20:14
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Yes!! Känner mig som ett tekniskt geni, minispelaren i youtube ville inte fungera men sökte efter tips och något av dem fungerade för nu...
Asko
8 minuter sedan
Svar: 1 468
Visningar: 52 779
Allmänt
Bra musik till en begravning?
Relationer Om du är trött på de uttjatade varianterna, ta något helt orelaterat till just begravning?
Min mamma vill tex ha låter "Highway to...
SiZo
16 minuter sedan
Dejtingtråden del 38
Relationer Tråkigt, särskilt första födelsedagen…
(Jag glömde dock min mans födelsedag ett år, och han i sin tur beställde en tårta med fel ålder...
Askur2017
16 minuter sedan
Svar: 1 259
Visningar: 136 505
Allmänt