Löpning för rookies

Dorinda

Trådstartare
Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.

Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.
Couch to 5k brukar vara poppis och jag gillade den när jag testade :)

Jag älskar Couch to 5k, appen som ser ut sådär:
DB924333-A20C-4859-92CA-ABA51BA91C13.webp

Tror inte den kostar någonting?

Liknande trådar

Kropp & Själ Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈 Jag behöver era tips! Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: farin
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 439
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
230
Senast: Tassa
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 023
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår