Ludgers bett...

hjärter_dam

Trådstartare
Ni som såg sändningen från världcupen i eftermiddags, vad var det för ett bett som Ludger hade på Gladdys. Ringarna var inte runda, utan såg ut som en åtta(:confused: ), fast det var EN ring. Dessutom hängde det två små ringar lösa under hakan på hästen. Har aldrig sett nånting liknande, vad kan det vara?

/S.

Sv: Ludgers bett...

Ett vanligt gagbett, utan att han hade några tyglar i ringarna till sidostycket som ger tryck i nacken. Kan tänka mig att han har tyglar så på framridningen, sen tar bort dem och rider så som han gör på banan. Ger samma inverkan som ett vanligt tränsbett tror jag, fast kanske lite tryck iaf.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 436
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 678
Senast: Snurrfian
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 108
Senast: valpköpare
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka